Tisdag

Ids inte köra på en frågestund just nu. Ni är dessutom alldeles för dåliga på att ställa frågor!
Idag var det skolfoto med min onda finne som stod på schemat. Efter det gick jag, Ida och Sandra till Wayne´s Coffee. Första gången för mig och Ida! 80 kronor för en macka och en cola :o Men det var värt det, för den var sjukt god. Så nu har jag nyligen kommit hem och sitter och käkar lite godis. Finns det någonting bättre än då du kommer hem, är hur godis sugen som helst sen finns det en påse kvar sen förra gången du handlade men som du inte orkat äta upp!? Nej, det finns nästan inget bättre.

Även om jag avslutar frågestunden känner jag nästan att jag måste svara på Vickis och Simonas frågor eftersom de tagit sig tid till att komma på de störda frågorna. Vore ju elakt om jag inte svarade på dom då! ;)
-har du någonsin gjort något pinsamt inne på subway? så att dina kompisar skrattat ihjäl sig tex:) Haha jo nog har jag det! Eller det var mest bara roligt och uppenbarligen kan du inte glömma det Vicki. HÄR kan ni läsa mer om det!
-hur stora tuttar har du?:) /simona Haha bh-storlek då eller? ;)
- Hur ser du ut när du är full? Haha enligt dig Vicki ser jag ut som ett marsvin. Om jag själv får välja är jag rätt läcker ;) 
-Aldrig mer äta skräpmat eller aldrig mer gå in på facebook? Den var taskig.. Men med tanke på att facebook bara blir sämre och sämre väljer jag nog att aldrig mer gå in där isf.
-en tjock kines eller en jätte kort thailändare?(mycket kortare än dig) En tjock kines I think
-Vill du ha sex med mig?/simona Bara att komma ;) vet du var jag bor?
-Bli lesbisk eller aldrig mer ha sex? Kan ju inte välja att bli lesbisk men tror aldrig att det kommer hända. Så jag får väll vara utan sex då...

Kommentarer
Postat av: mmisan

sv: tack så mycket:-)

2011-10-04 @ 14:56:15
URL: http://mikaelagronholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0