Dag 08 - Ett ögonblick

Detta inlägg har nog Vicki och Fia väntat på... Vi skulle kunna kalla det "Subways-möken" !
Frågan är ju om det är rätt att skriva ut detta eller om jag kommer få skämmas.

Jag, Vicki och Fia sprang omkring på stan en dag för att sedan gå och äta på Subway. Vi beställde lite käk och gick sedan och satte oss på de höga trästolarna mitt i resturangen. Till en början var det rätt mycket folk, men till slut var det bara vi kvar, som tur var. Ja, du borde väll kunna gissa vad som hände?
Jag kände hur jävla mök-nödig jag var. Och mitt i ett gap-flabb var jag tvungen att släppa på trycket. Och jag kan ju säga att gapskrattet efter det var inte att leka med. Vicki och Fia dog bokstavligen. Nej det var inte någon mesig liten tjej-fis där. Det var en rejäl rövraket! Vicki och Fia satt och skrattade konstant i 20 minuter tror jag. Och så fort de lugnade ner sig litegrann och jag skulle säga något började de skratta igen... Om jag var anställd på Subway skulle jag faktiskt ha velat jobba den där dagen. Det är väll inte varje dag någon sitter och släpper brakare där och dessutom på trästolarna som gjorde möken ännu mer högljudd.

Ja, roligt var det iallafall. Men frågan är, hur mycket har jag inte skämt ut mig nu? Vet ju inte ens vilka som läser min blogg. Men vadfan, jag är också mänsklig. Och ni grabbar som inte tror att vi tjejer fiser borde ha varit där.



Kommentarer
Postat av: vicki

HAHAHAHA DÖR......

2010-12-05 @ 17:24:17
Postat av: Tina

Hahahahahhahahaha, underbart!!

2010-12-05 @ 20:59:08
URL: http://sockerprillans.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha så jävla roligt!

2010-12-08 @ 16:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0