SKRIVER AV MIG.

Besviken på mig själv, blivit sveriges mest töraste människa! Då jag jobbar på helgerna orkar jag inte fara på krogen med tanke på dagen efter och så vidare. Men varje gång jag får en ledig helg dyker alltid planer på krogen upp. Men varje gång känner jag mig så grymt otaggad. De helgerna då jag väl är ledig sitter jag hellre hemma hos någon, tillsammans med några vänner och ser en film och bara tar det lugnt. Fy skäms Sofie och ryck upp dig! Dock kommer jag aldrig förstå tjusningen med att fara dit hela tiden. Blir ju inget speciellt då. Men jag borde åtminstone kunna fara dit oftare än vad jag gör nu. Men jag har väl blivit för gammal eller någonting... Sådär 10 månader efter min 18 årsdag... 

Nu då jag ändå håller på klaga kan jag lika gärna fortsätta. Jag är inte den personen som tycker om att skriva om andra människor i min blogg. Tycker hellre att man kan ta det med den personen i verklighet. Men jag gör ett undantag den här gången och ni får tycka vad ni vill! Men det beror på att jag aldrig träffar personen och det har egentligen ingenting med mig att göra. Men jag reagerar då någon av mina vänner behandlas eller råkar illa. Så till dig, som kanske inte ens läser min blogg, lägg ner med allt du håller på med, du har ingen chans så sluta förstöra. Haha sådär, nu har jag fått skriva av mig lite iallafall.

Vad ska jag mer klaga på nu då jag ändå är igång?! Ne skämt och sido. Inget roligt inlägg det här inte. Men man har ju en blogg för att skriva av sig också så.
Och som ni ser kan jag bli riktigt farlig...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: haha men de va ändå kul! kändes sig fan vuxen och sitta asjälv i bilen typ! jajemen! hoppas på att klara uppkörningen iaf annars dör jag ju!

2012-01-18 @ 22:11:59
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: http://theboyswho.tumblr.com/ där! :D

2012-01-18 @ 22:12:32
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: ja jag med! fast failar hellre på teorin än själva uppkörningen!! sitter och försöker göra faser, men alltid efter skolan är jag så jävla trött så orkar typ inte och börjar få lite småpanik nu! men har faktiskt klarat alla så gäller bara att nöta! har du bokat uppkörning än då?:)

2012-01-18 @ 22:52:32
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0