TISDAGS KVÄLL.

Ligger i sängen nyduschad och med ett tänt ljus bredvid mig. Mysigt!
Har varit iväg till gymmet med Alexander och Steen nu ikväll. Pressade mig till att springa 30 minuter på löpbandet. Ser kanske inte så mycket ut i era ögon. Men med den konditionen och envisheten(som inte existerar) just nu så var det faktiskt bra för att vara jag. Mina ben är jätte sega just nu så antar att jag kommer vakna upp med en hemsk träningsvärk imorgon. Ska försöka lägga mig för att sova rätt tidigt ikväll eftersom jag känner mig jätte trött och imorgon väntar en praktikdag till klockan 4. Idag lossnade en stor klump i min mage:) Ni får inte veta någonting just nu, utan förhoppningsvis lite senare. Hoppas att alla har haft en lika bra dag som mig. Pussar.

Har inte så mycket nya bilder att bjuda på men eftersom jag hatar bildlösa inlägg visar jag en bild som är tagen för nästan precis ett år sedan där jag var näst intill svart hårig.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja visst är den, jag är på säsong tre just nu :D Han är så jävla rolig Chuck, man blir lite små kär i honom ;P



Du, när ska vi ses? Alldeles för länge sedan. Tror dessutom du måste uppdatera mig om ditt liv :) Hänger inte med ;D

2012-01-25 @ 18:00:58
URL: http://jennyvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0