SOFIES SALONG.

Helt död efter en sömnlös natt och praktik hela dagen bad mamma mig gå ut och skotta. Vad gör man inte för en mamma med ryggskott!? Så nu har jag nyss kommit in. Sitter och bläddrar i en H&M tidning och väntar på att mamma ska komma hem och laga mat. Efter det ska jag klippa Vicki, Fia och Adam. Så det blir en riktig salong här hemma ikväll. Hörde ryktas om att Fia kanske var sugen på en dunderförändring. Men vi ser väl hur det blir med det.

Bilden är tagen från we♥it men jag gillade den sjukt mycket av någon anledning.

Kommentarer
Postat av: sofia

dunder å dunder vet ja inte men:(

2012-01-25 @ 18:10:21
URL: http://sssoofiia.blogg.se/
Postat av: sara linnea therese

Svar: Mitt hår växer verkligen som ogräs.. min frisör påpekar det varje gång jag klipper mig haha!

men har du prövat ricinolja? hört att det faktiskt gör så att håret växer mer! skulle nog inte pröva det själv eftersom mitt hår redan växer som f*n:(



just take it!!;)

2012-01-26 @ 10:21:50
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0