SNART HELG!?

Ligger nu nyduschad och nerbäddad i en nybäddad säng med de påslakanen jag fick i julklapp. Varit ute och cruisat runt med Sandra, Alexander och Steen ikväll. Ska snart fälla ner datorn och lägga mig och sova. Såg fram emot sovmorgonen till klockan 1 imorgon. Men då ska mamma iväg till osteopaten klockan 10.  Och som en sån snäll dotter som jag är ska jag ställa upp och skjutsa mamma dit. Hon kan nämligen inte köra på grund av hennes rygg. Så det blev inte en sån lång sovmorgon som väntat. Efter det ska jag hem, göra mig i ordning för att fara och jobba mellan 13-19. Så det kommer förmodligen inte bli någon uppdatering från min sida imorgon. Äsch, jag har ingenting intressant att skriva om. Förutom att min, Sandras och Alles humor ikväll var lite vrickad, om det nu ens var lite intressant...!? Nu ska jag kika runt på lite bloggar för att sedan sova. Godnatt

Känner att jag borde börja använda kameran lite mer. Nu lägger jag bara in slumpmässigt valda bilder för att jag tycker det är så tråkigt med ett bildlöst inlägg. Bilden är tagen för ett år sedan. Var jag lite tuff eller!?... Det är sånna här gånger man undrar vad man höll på med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0