KÖRKORT!

Det jag pratade om i tisdags som jag sa att ni skulle få höra senare var om jag tog körkortet eller inte. Vilket jag gjorde idag!!! Gud så fruktansvärt skönt. Klarade teoriprovet i tisdags och idag klarade jag uppkörningen. Då jag kom till salongen efteråt bjöd de på kladdkaka, grädde och en bilpåse så vi firade lite där. Är så glad över att de har varit så stöttande under min körlektions-tid. Jag fick styra och ställa i schemat så det passade in med mina bokade körlektioner. Ett evigt tack:)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fyfan vad härligt!! men du, fick man göra mycket ur säkerhetskontrollen på uppkörningen? eller gjorde man ens ngt av de?:)

2012-01-27 @ 14:00:18
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0