JULKLAPPAR/SHOPPING.

Detta är ju såklart inte det enda jag fick i julklapp men jag är för sent ute för att komma ihåg allt jag fick. Men bland annat ett gymkort, pengar och att jag ska få måla om rummet osv. En del av grejerna på bilderna har jag köpt själv.

Eftersom jag fått en ny mobil kändes det som jag behövde ett par hörlurar också. Mina förra Koss är trasiga. Försökte hitta ett par andra hörlurar, men det fanns inga som passade mitt lilla huvud.


Eftersom jag fick ett gymkort i julklapp behövdes även nya träningskläder. Ett par träningstights, en sportbh och ett linne. Ett linne/skjorta från H&M också. Lite döskallar och grejer på och även ett hål på ryggen.

Världens mysigaste tjocktröja från BikBoks rea. Baksidan på ett galet linne från Nicole.

Halsband från Ur och Penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0