HEY YOU.

Nyss tryckt i mig lite makaroner och korv. Min kväll kommer spenderas framför en massa avsnitt av Gossip Girl eller en bra film. Ska upp redan vid 5-tiden imorgon bitti för att fara och göra halkbanan. Hoppas att det är lika roligt som mina vänner fått det att låta! Jag har nog ingenting mer att berätta förutom att körkortet börjar närma sig med storsteg. Bara sisådär 9-10 månader efter att jag fyllt 18, men man ska inte klaga. Bättre sent än aldrig och snart har jag det nog i min hand! :)

Ni får nöja er med webcam bilder ett tag. Min kamera ligger hemma och skruttar hos mamma så jag orkar inte hämta den.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

halkbanan va kuul!:D

2012-01-17 @ 21:38:45
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0