BLIR BORTSKÄMD.

Vill börja med att tacka för alla kommentarer i inlägget nedanför!
Idag fick jag mig ännu en liten make over. Micaela satte på mig fransförlängning. Jag kommer inte behöva använda någon mascara på cirkus 4 veckor. Dessutom kommer man se betydligt mycket piggare ut på morgonen då man kliver upp! Än så länge är de dock lite spretiga och sticker rakt ut så de ser verkligen jätte långa ut. Men det tar bara en liten stund till de är mjuka och följsamma då kommer det inte se ut som lösögonfransar som det gör nu.
Så småningom ska jag också få lära mig att göra fransförlängning vilket ska bli skitkul! Jag fick även en sax från salongen idag. Gud vad dom har skämt bort mig nu då jag kommit tillbaka efter jullovet.
Jag har sån tur att jag har världens bästa praktik plats!





Kommentarer
Postat av: Tina

Nämen, tusen tack! :) Jag har nog bara en bra kamera isåfall, för jag är hur oteknisk som helst så det är då inte min förtjänst att bilderna blir fina tyvärr, haha..

Fan vad lyxigt med ögonfransförlängning, sjukt snyggt!

2012-01-13 @ 14:15:13
URL: http://sockerprillans.blogg.se/
Postat av: Matilda

Heej! Jag och några vänner planerar att fara till Turkiet, alanya i sommar. Så jag undar om du skulle kunna vara jätte snäll och berätta vilket hotell du bodde på i sommras då du var där (om det var bra osv) och om du kan berätta lite vad man verkligen måste göra där? :)

2012-01-15 @ 18:59:22
URL: http://maatildaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0