ÅRSRESUMÉ - 2011.

J a n u a r i
Helt tomt i mitt bildarkiv.

F e b r u a r i
Vi drog ihop ett gäng och for till Colles gamla stuga utanför Sörmjöle. Kvällen bestod av bastu, lekar och en hel del alkohol intag. Jag, Vicki, Fia, Sandra och Johanna hade tjej kväll hemma hos Vicki.

M a r s
Jag och Fia bjöd Vicki på mat och hade en mys kväll med ansiktsmask och jacuzzi på hennes 18-års dag. Mitt sportlov spenderades mest bara sittandes på en skoter.

A p r i l
Helt tomt i mitt bildarkiv.

M a j
Firade Johanna som fyllde 18 ! Jag och Sandra stack iväg en dag för lite shopping i Ö-vik. Firade valborg hos Sandra med trevligt folk. Innan det var jag, Vicki och Fia hos mig.



J u n i
Jag, Vicki och Fia grillade hos Vicki. Firade midsommar hos Vicki med ett skönt gäng! Stack iväg till Alanya en vecka med Johanna, Vicki, Fia, Sandra, Niklas, Viktor, Mackan och Andre. Under skolavslutningskvällen hängde vi nere vid Djupvik för att dricka öl, spela brännboll och kubb.

J u l i
Festade hos Jesper en kväll! For till Täfteå för att ha fisketävling och en trevlig kväll med släkten. Jag klippte av mitt hår. Jag, Vicki, Fia, Jesper och Robin stack iväg till Åsele-marknaden. Hängde på Skärgårds med 3,5or och spelade basket. Slutade med att jag bröt fingrarna.



A u g u s t i
Var på Magnus och Sofias bröllop som också var ett dop för lilla Frida.


S e p t e m b e r
Helt tomt i mitt bildarkiv.

O k t o b e r
Firade halloween! Först hemma hos mig och sedan bar det iväg ut till en stuga i skogen där alla var utklädda. Tog farväl av den vackraste varelsen någonsin.

N o v e m b e r
Helt tomt i mitt bildarkiv.

D e c e m b e r
Firade jul med släkten hos mina kusiner. Firade nyår med folk som står mig nära. Och under lovet har jag bara umgåtts med mina vänner och ätit jävligt mycket grönsaker med dip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0