VISSA ÄR JU ALLT FÖR DUMMA.


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha ja tro fan ja göre!! eller ja.. ja måst invänta nästa lön först ;)



DOG förövrigt åt det här inlägget, va äre för fel på människan?! hahaha

2012-02-07 @ 09:08:31
URL: http://sockerprillans.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha jaså?! sånt där är lite scary, jag har varit med om det flera gånger också att jag bestämt mig för att göra en grej men inte sagt det till någon - och samma dag så får jag höra att flera andra bestämt samma sak, haha :D men det känns som att läkningen kommer vara det värsta.. och vilken studio ska man välja?! jag har bara piercat mig hos Offer, men jag tycker han är lite läskig, haha.. (a)

2012-02-09 @ 16:50:00
URL: http://sockerprillans.blogg.se/
Postat av: Tina

Jamen jag har också fått ett lite "äckligt" intryck av honom sen jag var där sist, så jag har inte lust alls att fara dit igen.. freaky!! Haha Tollo, är han SÅ känd som piercare redan?! :o min pojkväns lillebror har blivit astight kompis med nån som kallas för Tollo, så jag har hört att han brukar pierca sina polare lite då å då. Men jag visste inte att han var så seriös, haha :D fan då kanske man skulle fundera på att gå till honom då.. men jag undrar om han kan göra sneda också?! för jag har nästan blivit mer sugen på en sned än en rak.. beslutsångest na jävulst

2012-02-09 @ 23:06:58
URL: http://sockerprillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0