UPDATE.

Efter det eviga tjatet från mina vänner att jag inte bloggar tar jag väl upp detta igen då, för en dag åtminstone ;)
Jag har haft fullt upp de senaste dagarna så jag har faktiskt knappt orkat sitta vid datorn. Har kommit hem från praktiken vid 7-tiden för att mina dagar har varit fullproppade och ni som känner mig vet att jag inte kan sitta inne en hel kväll. Så jag har kastat i mig mat och sedan farit ut och varit med mina vänner och då jag kommer hem är klockan alldeles för mycket för att ens orka öppna datorn. Där av den dåliga uppdateringen!
Mina planer för helgen känns lite förvirrande. Jag vet vad jag ska göra men inte var när och hur så vi ser väl hur det blir med det. Det enda jag vet säkert är att jobb står på schemat så resten av helgen ska jag bara försöka ta det så lugnt som möjligt och även plugga till ett omprov. Så går det då Ida tvingar en att skriva ett historiaprov man pluggat 10 minuter till på lunchrasten... "det kommer gå bra sofie" "skärp dig nu"
Jo visst, det resulterade i att jag skrev 3 svar och fick 0 rätt. Good work! Nu känner jag mig lite som en p12:a som skryter om sina ig:n på facebook "Yes, första G:et på svenskan" typ...

Till mitt dryga och långtråkiga babbel slänger jag upp några bilder på mig och mina sötnosar som förgyller mina dagar på skolan :) Och jag måste få tala om att Ida faktiskt har varit i Thailand... Jag är ungefär lika vit som ett A4:a papper, men bredvid Ida inser jag att det bara såg värre ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0