HAPPY BIRTHDAY TO YOU.

Äntligen hemma efter en heldag på stan osv. Började dagen med praktik som vanligt och slutade vid 4-tiden. Sprang omkring på stan i väntan på att mormor skulle sluta kl 5. Fick med mig lite fint småtrams hem :) Sedan tog vi bussen till bowlinghallen där pappa(med ögonbindel), morfar och syrran mötte upp oss. Sedan spelade vi bowling för hela slanten. Efter det var vi alla vrålhungriga och for iväg till Droskan för grill/taco-buffé och en och en annan öl. Gud vad bra det smakade på tom mage! Satt och surrade ett tag och for sedan hem.  Så här sitter jag propp mätt och glad. Imorgon är det såklart praktik som står på schemat och sedan ska jag vara med mina söta pojkar Steen och Alle. Bilder sen ikväll ska även läggas upp inom en snar framtid (så fort syrran flyttat över dem till datorn). Det var min dag kort och gott! 

Jag har verkligen legat på latsidan med kameran ett bra tag nu. Ni får titta på den här bilden jag tog förra vintern tills jag har styrt upp några nya bilder... Ni kan dock få vänta ett tag...

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahha älskar dig<3

2012-02-15 @ 21:51:36
URL: http://ssandragard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0