FULLSPÄCKAD HELG SOM TOG KÅL PÅ MIG.

Jag är helt död efter en helg med skoterkörning och härliga människor! På lördagsmorgonen stod mitt larm på 9.00 så vi skulle hinna iväg med skotrarna tidigt. Efter 5½ timmes skoterkörning kom jag hem, snabb duschade och for ut till Alle med några andra. Där vid 12-tiden bestämde sig jag, Sandra, Lingan, Alle och Marcus oss för att fara på donken och käka. Efter det skjutsade vi hem Marcus och begav oss till Alle där vi till slut somnade kl 7 på morgonen, vaknade dock bara 1½ timme senare. "Vi far ut med skotrarna idag!"
Jag, helt död satte mig alltså på en skoter även igår. Frös och var dö less så jag kände mig som en riktig satmara hela dagen tills vi till slut for hem. Söndagskvällen avslutades med film och gotta tillsammans med Emil. Imorse då mitt larm gick igång 6.30 beslöt jag mig för att ställa om den till 8.20. Har stapplat omkring med världens träningsvärk idag. Ser ut som en gammal tant som skitigt på sig men men... Ikväll blir det att se det sjuka programmet Big Brother med några fina vänner.

Juste, en annan sak som hände i helgen var en förbannad fastkörning med volvo 740:in. Men efter 30 min i stormen tog vi oss äntligen lös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0