Wednesday

Lagt mig i sängen alldeles nyduschad och fräsch. Jag kan inte komma på senaste gången jag gick och la mig direkt efter en dusch. Inte förrän nu kommer jag ihåg hur skönt det var. Ska inte sova riktigt än. Tänkte se något Dexter avsnitt osv innan. Börjar inte förrän klockan 11 imorgon vilket beror på att mamma ska komma till salongen klockan 4 då jag vanligtvis brukar sluta. Så jag kommer få jobba över istället. Ingen har väll klagat på lite sovmorgon!? 

Dagen har rullat på som vanligt med praktik, har sedan varit hos min älskade häst och ikväll har jag varit med Jesper Adam och Tobias. Förstår om ni tycker att mina blogg inlägg är sjukt intressanta.

Önskar jag kunde sitta på din rygg igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0