I will allways love you

Varit ute med fina Sandra ikväll. Imorgon är jag ledig och då ska jag sova ut riktigt ordentligt. Anledningen till att jag är ledig är för att jag ska jobba både Lördag och Söndag för att vi ska ha Outlet på Strömpilen. Så om du behöver en riktigt billig inpackning eller något liknande, kika in då!
Alldeles strax ska jag borsta mina tänder och göra mig klar för att krypa i säng. Då ska jag starta mitt första Dexter avsnitt. Jesper och Vicki har rekommenderat det för det är "så jävla bra". Så upp till bevis då! 


En sak jag funderat på länge och som tyngt ner mig har nu blivit verklighet. Så det finns risk att jag kommer vara lite deppig och frånvarande här ibland. Men jag lovar att berätta vad det är då jag känner mig redo och klarar av det. Hoppas ni förstår. Tur jag har fina vänner som stöttar.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Sv. Men nej usch ='( Kram Sofie, det är verkligen jobbigt sånt där... Du får vara grymt glad att han lyckats hålla sig fräsch såhär länge! Du har verkligen gjort ett toppenjobb med honom! Minns när du och amanda började rida honom! länge sen verkligen!

2011-09-20 @ 23:20:51
Postat av: Ylva

Verkligen, och det är ju nästan bättre att han slipper behöva bli sjuk, ledsen, falla ur och lida in i det sista. Då är det ju bättre att han får vara pigg in i det sista och njuta av livet. Du är stark sofie!

2011-09-20 @ 23:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0