Jag bjuder på video

Klockan är redan kvart 1 och jag är inte det minsta trött.. Känner att det kommer bli en sen natt för mig. Imorgon ska jag åka buss upp till stan vid 11 tiden för att äta lunch tillsammans med alla tjejerna i frisörklassen (okej, alla som kan då, fu Jasmine...)
Fått prata av mig ordentligt ikväll, vilket kändes jätte bra. Nu ska jag bara ta mod till mig och styra upp det här. Våga chansa!

Nu har jag bott ensam sen i torsdags men det känns som jag gjort det jätte länge, haha! Nu ska jag bara bo ensam lika länge till sen kommer mamma och syrran hem från Marmaris. Hoppas de har med sig något trevligt till mig ;)
Förresten är jag helt desperat efter pengar nu... Jag har sett så mycket snyggt på stan som jag vill köpa hem till min garderob. Eller helst inte ens köpa.. Allt skulle ha varit gratis! Dock är det tyvärr sånna där dyra saker jag borde lägga pengarna på... Som en ny jacka, ett par jeans, skor och körtkortet. Livet är inte alltid så roligt! Men men, lev och må, vi hörs!

Livar upp stämningen lite med en totalvrickad film. Detta är alltså från 9an, ser dock ut som en barnunge och beter mig som en, men...Gillar även Vickis botniabana! Haha rätt fagert att jag tror att Vicki fotar till en början. De där märkliga ljuden vet jag inte ens var de kommer ifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0