Torsdag eftermiddag

Har nyligen kommit hem från praktiken. Hade min första kund jag aldrig någonsin hade pratat med. Oj, upptäckte just hur udda den där meningen lät. Men jag menar alltså att jag färgade en kunds hår idag som jag inte kände till alls. Har tidigare bara färgat/klippt kunder som jag känner eller vet vilka det är. Men det gick bra och vi båda blev nöjda med färgen!
Nu har jag nyss kommit till pappa som ska bjuda på middag och sedan ska jag raka hans huvud. Sen måste jag till mamma och städa och göra fint innan de kommer hem runt 23.00 ikväll.

Hittade en bild sen förra våren på pappas dator.


Kommentarer
Postat av: Tina

Harrlå bruden!

Du jag tänkte bara kolla, det råkar inte vara så att du även gör frisyrer på praktikplatsen? :) alltså då tänkte jag typ "det-är-fredag-och-jag-ska-ut-på-krogen-frisyrer", haha!

2011-09-15 @ 18:38:28
URL: http://sockerprillans.blogg.se/
Postat av: Tina

Jamen precis! :D det känns ju dumt å komma på krogen med värsta balfrillan, så du hajar precis vad jag menar ;) jag hade ju isåfall tänkt mig typ lockar, men frågan är om jag kommer se ut som ett får nu när mitt hår blev så kort.. Men om du känner att du har lite att göra imorgon och vill pyssla ihop något så får du hemskt gärna göra det!

2011-09-15 @ 19:34:51
URL: http://sockerprillans.blogg.se/
Postat av: Tina

Nej det har jag ingen aning om, eller vilken salong är det?! :) det skulle vara toppen om du hade en senare tid, men om inte så funkar halv 1! Det blir kanoners, vi kör på det ;) kostar frippan något? :)

2011-09-15 @ 20:01:34
URL: http://sockerprillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0