Saknar det som f*n

Satt och tittade igenom alla filmer och bilder sen vi var i Turkiet. Fyfan vad jag saknar det! Någon gång ska jag åka tillbaka till exakt samma ställe. Här har ni lite störda filmer sen resan!

Haha här sitter vi då i taxin på väg till The Doors. Tycker lite synd om den stackars taxi-chauffören som fick proppa in 9 helgalna svenskar. Haha ni kan ju gissa vem som säger "titta hästarna, stackars.." på slutet.


Antingen inne på Bistro of Bellman eller RobinHood. Kom inte riktigt ihåg. Korta jag syns knappt!


Om ni åker till Alanya måste ni besöka restaurangen Picasso innan ni ska fara ut på krogen. Finns ingen skönare personal! Dom leverar och bjuder på sig själva varje kväll. Nästan varje kväll möttes vi där för att fördricka.


Några ungdomar med baksmälla på en båttur!

Kommentarer
Postat av: sara linnea therese

Svar: Det kommer jag verkligen göra! :)



Hahahaha men herregud! :O Så himla sjukt ändå! Det finns då alla sorters hår!

2011-09-13 @ 19:01:10
URL: http://sltr.blogg.se/
Postat av: sara linnea therese

Glömde förresten att säga att du passade skit bra i hårförlängning! :D

2011-09-13 @ 19:02:10
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0