I take my chance and I make my move

Då min bror kom hem från norge och bodde här i någon månad innan han begav sig till Australien hyrde han in sig i en garderob i mitt rum. Men nu då han har farit passade jag på att stöka undan hans kläder och breda ut mina i båda. Så nu har jag äntligen fått någon ordning där! Har även sett film med grabbarna Sten, Alle och Tim ikväll. Tyckte dock synd om Alle och Sten som fick gå/cykla hem i det här ovädret...

Har tagit hem matte-boken idag eftersom vi har prov nästa måndag och det är lite jag behöver jobba ikapp. Det känns rätt konstigt att detta kommer vara mitt första matte-prov på 1,5 år. Matte B är inte det lättaste då du har haft ett sånt långt uppehåll. Men jag ska fixa det!
Nu ska jag mysa ner mig i sängen så hörs vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Sv. Hon var helt renrasig frieser :) Var tänkt att hon skulle bli avelssto men hon blev inte dräktig så hon såldes. Dock hörde jag förra året att hon blivit dräktig med en arabhingst så hon borde ha fått ett föl nu i år =)

2011-09-19 @ 23:36:07
URL: http://ylvdan.blogg.se/
Postat av: Ylva

Sv. Jo det är alltid trist när dom försvinner... Har som bara blivit så nu på slutet så jag är grymt less på att inte äga hästen själv... det är iaf 3-4 hästar jag verkligen älskat som försvunnit inom beloppet av något år.. Vågar som inte ha en "relation" med hästarna längre

2011-09-19 @ 23:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0