Helgen i korta drag

Efter att ha sovit 4 timmar klev jag upp igår morse och jobbade. Kom hem vid 4-tiden. Kl 5 dök Tobias och Sten upp hemma hos mig. Vi lagade fläskfilé och friterade pommes. Lite senare kom också Isak och Adam. Vid 10-tiden låg alla klubbade i soffan. Vid 12 for de hem. Jag gick och la mig, somnade direkt. Har sovit i 14 timmar i natt. Men skönt var det! Idag mötte jag upp Jesper, Rebbe och Vicki och spelade basket. Sedan bestämde vi oss för att fara på McDonalds och käka. 
Ikväll ska jag, Vicki och Fia mysa hemma hos mig. Tror även Jesper och Rebbe skulle svänga förbi så jag skulle klippa Jesper. Nej nu kanske jag ska slänga mig in i duschen och fräscha till mig lite.

En bild sen förra fredagen på krogen, vilket jag inte har ett minne ifrån, det får förklara den läckra posén jag drog med mitt något rödblommiga ansikte. På bilden: Jag, Tobias, Niklas, BigBrother-Simon och någon random längst ner till höger.

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja du vart då himla tjusig i det, så nog tror jag att du vänjer dig med långhåre alltid! Kul också för dig som går frisör att ha något att öva på :D



Hur går det på praktiken förresten?! Jag trodde ju att jag skulle få bli klippt av dig när jag valde att bli klippt av en elev, men nähä så vart det ju inte alls! ;D

2011-09-11 @ 16:40:00
URL: http://sockerprillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0