En person jag verkligen ser upp till...

är Annica på min praktikplats! Jag tror aldrig att jag har mött en så färgglad och trevlig människa som sprider sån energi. Hon är alltid så glad och trevlig mot alla människor hon möter. Hennes komplimanger och roliga kommentarer kan liva upp en hel dag. Kommer du till praktiken och är trött och less och Annica är där går du alltid där ifrån med ett leende på läpparna. Hon har dessutom en grym och speciell stil. Tror ingen skulle kunna bära upp den på samma sätt som hon. Hon kör sitt egna race och hon är hel grym på alla sätt och vis! Fler människor som Annica, tack. Då skulle hela världen spruta av energi och glada människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0