Australia - Here they come!

Nu ska jag alldeles strax göra mig klar för att sedan gå över till pappa. Vi ska beställa hem lite mat och ha en "avskedsmiddag". Efter det skjutsar vi min bror och hans flickvän till flygplatsen där de ska påbörja sin tre dagars resa till Australien. De ska bo, jobba och resa runt i landet! De har fått visum för ett år, så vi ser väll hur länge de stannar. Det var ju faktiskt lite lättare då han bodde i Norge då man iallafall kunde hälsa på emellanåt. Tur Facebook finns ibland.  De kommer ha det så jävla bra och jag är inte ett dugg avundsjuk... Tänk att få dyka i Barriärrevet. Det är längre än vad hela Sverige är. Kommer sakna dig snorbror ♥

Bilderna jag hittade på google går att klicka upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0