This fucking thoughts

Sitter här utan löshåret och dricker cola. Håret känns så sjukt kort och tunt. Men vi tog ut det idag för att kunna sätta om det imorgon. De behövs flyttas upp emellanåt då man har tejp. Kommer dock kännas riktigt skönt att få tvätta ur håret utan det där. Vad som händer ikväll återstår att se, alla mina kompisar är för tråkiga och lata på vardagar.. ;) Igår beställde jag och syrran lite grejor från H&M, längtar till nästa vecka då det kommer hem till mig. Det fick bli en tröja, en t-shirt och ett pack med 10 ringar.

Gårkvällen var något av det värsta på länge. Mina tankar flög iväg och jag bröt ihop flera gånger under kvällen. Men det som gjorde absolut ondast var att se honom komma galopperandes och sparkade bakut i hagen helt ovetande om vad som kommer...Fyfan.

Ledsen att vartenda inlägg handlar om det här. Men det är det enda som kommer upp i mina tankar. Varje dag blir tyngre och tyngre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0