Svar på några frågor.

På slutet har jag fått lite frågor om det kostar eller vad det kostar att klippa/färga håret hos mig på praktiken.
Förut klippte jag gratis bara för att få träna. Men nu har jag och mina handledare kommit överrens om priser som jag kan säga till mina vänner/bekanta om de vill klippa/färga sig. Varför vi har bestämt ett pris är för att jag har lärt mig betydligt mycket mer + att jag får all hjälp jag behöver från duktiga frisörer. De hjälper mig alltid och går alltid igenom mina klippningar/färgningar för att se att allt ser bra ut. Jag hoppas inte att det här gör någonting, utan jag hoppas ändå att ni vill höra av er till mig då ni behöver klippa er eller någonting.
Men priserna är:
180kr för klippning
300-400kr för hel-färgning. Det du då betalar för är förbrukningen(själva färgen) osv inte för själva arbetet.
Hoppas ni fick svar på era frågor. Hör av er om det är någonting!

Kommentarer
Postat av: sara linnea therese

Svar: Det känns faktiskt jävligt bra! :)

2011-10-04 @ 14:15:00
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0