Lov lov lov mera lov och lov det kommer det att bli

Ligger i sängen helt nyduschad och fräsch. Ska alldeles strax sova för att försöka bota min huvudvärk till imorgon. Med tanke på att jag tog fredag redan idag, eller det har i varje fall känts så, så kommer det kännas riktigt skönt med helg och lov. Jobbar dock båda helgdagarna, men bara att veta att det är helg är tusen gånger skönare.
Imorgon bitti har jag en slingkund, som jag ska ha hätta på och sedan kommer min mormor för att klippa sig lite.
Just nu känner jag att ingenting kommer sitta bättre än lov. Jag ska vila ut mig riktigt ordentligt!

Nu får jag bokstavligt talat damp.. Tänkte bjuda på en bild sen förra halloween med tanke på att det är det i helgen. Men då kom jag på att jag har flyttat alla bilder innan 2011 till en skiva. Som såklart är hos mamma. Ni får nöja er med denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0