Återbesök

Idag stack jag och Amanda till Södra Umeå Ryttarförening för att kolla läget. Både jag och Amanda har ridit på den ridskolan i flera år och nu går det rykten om att den ska läggas ner.. Ingen av oss har varit där på nästan tre år, så vi tog en tur förbi idag. Ridskolan ser i princip likadan ut, men det är så sjukt många nya hästar och bara några få hästar som vi red stod kvar. Kändes inte riktigt "hemma" men det var ändå kul att åka dit igen.
Nu sitter jag med en godis påse som jag har tänkt fläska i mig medan jag ska se några avsnitt av Dexter.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

är dexter bra? funderar typ på att börja se det:D

2011-10-13 @ 21:05:02
URL: http://rrrrrebeccas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0