Vi är förlorare jag och du, ingen av oss vågar tala ut, för ingen av oss säger vad vi känner, står vi här men vi är bara vänner

Tog en liten cykeltur till Konsum för att köpa gotta till mig och mamma. Kände att en hemmakväll med något gott att äta passade alldeles perfekt ikväll. Blir nog en väldigt lugn helg för mig också! Det enda som är inplanerat är jobb och nyaste Twilight på bio med Vicki och Fia. Känns som jag borde ta en kväll och se alla Twilight filmer igen för jag har nästan glömt dem. Nu ska jag öppna ostkrokspåsen och colan, läsa lite bloggar, kolla lite kläder och småtitta på tv:n medan.

Fick en julkalender av mamma idag. Trodde faktiskt inte att jag skulle få en i år men. Hello Kitty kalendern var den enda hon kunde hitta, haha ;)


Hann inte ens skriva klart inlägget innan jag öppnat ostkrokspåsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0