Trevligt värre

Blev en mycket trevlig dag i Övik med mina grymma tjejer. Dunkade Markoolio, Trazan och banane i bilen dit, tog en kisspaus mitt på e4an, av alla som gick på gatorna i Övik lyckades jag hitta av den enda vegetarianen och fråga efter vägen till McDonalds, åt på Burger King och blev missnöjda med deras chicken nuggets, Vicki shoppade loss som en galning och jag hittade mig bara ett par jeans, t-shirt och halsband och dunkade I en rosa helikopter på vägen hem. Även om vi alla fyllt "vuxna" är vi nog fortfarande mer som 7 år. Men kul var det :)
På kvällen såg jag Pyrhiana med några grabbar och sedan fick jag somna i en fin killes famn.

Kommentarer
Postat av: Linn

har börjat blogga igen, så du kan börja läsa min om du vill stumpan:)

2011-11-04 @ 09:55:00
URL: http://linnjonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0