Sjukt

Detta måste ju vara det värsta jag någonsin sett! Men fick för mig att göra den ändå... Dum som jag är! Vet att absolut INGEN kommer orka läsa igenom den.

1. vad heter du? sofie lundmark
2. vad kallas du? soffan, snöffe, soffe..
3. vad vill du bli kallad? haha sofie!? 
4. födelsedatum? 5 april
5. stjärntecken? vädur
6. lunar? nej
7. msn? ja
8. helgon? nej
9. vart bor du? holmsund
10. vad har du för mobil? en urgammal samsung eftersom min mobil är totalpaj nu
11. har du en egen dator? Ja
12. vem kopiera du testet ifrån? jag vet ej, någon brud

13. har du något husdjur? ja
14. vad ska du göra i sommar? ingen som helst aning än så länge. Vill utomlands men!
15. favoritfärg? svart typ
16. turnummer? 9
17. vad/vem älskar du mest? min familj och mina vänner
18. intressen? inget speciellt!? 
19. favoritband/artist? väldigt olika
20. favoritlåt med ditt favoritband? -

21. namnsdag? vet ej, har bara namnsdag med mitt mellannamn
22. vad skulle du vilja heta? vet inte!
23. vad heter du på din msn just nu? sofielundmark
24. hur många online? 31
25. Vem är den 15e online? lovisa!?
26. vem har du blockat? vet ej
27. hur många olika grupper har du? vem bryr sig!? ingen tror jag.
28. har du några olästa mejl på hotmail?  men böööö
29. har du några nya kommentarer på bdb? vet ej
30. isf hur många? -
31. hur ser din drömkille/drömtjej ut? mörkhårig iaf
32. beskriv ditt hår? brunt, till axlarna utan hårförlängningen
33. har du några piercingar/tatueringar? piercing i tungan och en tatuering
34. vart skulle du bo om du fick välja? vet ej, skulle vilja bo utomlands ett tag iaf.
35. bor du i lägenhet eller hus? lägenhet
36. vilken färg är snyggast på kläder? svart och vitt funkar alltid. Men kul med färg.
37. vad har du på dig? trosor, bh, tröja, t-shirt, mjukisar
38. har du något i håret just nu? nej
39. vad har du gjort idag? haft praktik, träffat linn, tvättat sandras hår osv, duschat, varit på konsu, suttit här. så kul har jag haft.
40. vad ska du göra imorron? jag ska till praktiken, sen vet jag inte.
41. hur mår du just nu? bra men lite less
42. hur brukar du annars må? bra
43. är du sjuk? ja men läkarna vägrar inse det
44. har du ont nånstans? halsen
45. har du gått till tandläkaren detta året? ja 
46. vad heter din mamma? carina
47. har du några syskon? 1 äldre bror och 1 yngre syster
48. vilket är ditt favoritdjur? Hund
49. äter du ofta godis ? japp
50. vilket är ditt favoritgodis? lakrits och surt. HATAR skumgodisar som typ sockerbitar och skumtomtar
51. vad är det finaste som finns? min familj, mina vänner, världens finaste prince
52. vilken är din favoritdryck? cola
53. vilket är ditt favorit tv-program? inget
54. vilken är din favoritveckodag? lördag, dum fråga...
55. vem är din förebild? ingen jag kan komma på nu.
56. vad är bäst med dig? galen! 
57. har du några komplex? ja
58. hatar du någon just nu? nej, jag hatar ingen.
59. saknar du någon just nu? ja
60. har du kysst en apa? nej
61. vilket husdjur skulle du vilja ha? hund
62. är du allergisk mot något? katt, lite häst och hund, gräs och timotej
63. har du ngt nytt gb-inlägg på bdb? ne tror jag inte
64. hur många bilder har du lagt ut? många under 2009
65. vad har du valt för bild här ovan? har ingen
66. vilket band är det sämsta som finns? jag kan inte komma på något nu
67. är du kär? nej
68. isåfall i vem? -
69. vad är din civilstatus? singel
70. vad har du för sexuell läggning? hetro
71. är du homofob? ne
72. är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? Ja 
73. isåfall vilken/vilka? facebook och blogg
74. vilket är det fulaste tjejnamnet? orkar inte tänka ut ett
75. vilket är det fulaste killnamnet? samma som ovan
76. har du varit hos frisören det här året? ja
77. använder du nagellack? nej, har inga naglar
78. har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? gardiner + rullgardin
79. har du eget rum? ja
80. har du en dubbelsäng? nej, 120.
81. har du en egen platt tv? ja
82. när flyttade du senast? kan det ha varit typ 2 år sedan!?
83. vilken stil har du? det jag tycker är skönt/fint typ.
84. vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? vet ej
85. vilken kändistjej har snyggast kropp? vet inte
86. vilken kändiskille har snyggast kropp? om jag orkade fundera ett tag hade ni kunnat fått ett svar.
87. skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? nej
88. har du hoppat studsmatta det här året? japp
89. vilken är den godaste frukten? ananas typ, visst är det en frukt?! nejnejnej, vindruvor!!
90. äter du grönsaker varje dag? nästan
91. dricker du så mycket vatten som man ska? nej
92. är du underviktig, normalviktig eller överviktig? normalviktig
93. hur lång är du? 156,5
94. är du nöjd med dig själv? helt ok
95. vad är du bra på? vara mig själv, vara glad
96. har du en egen hemsida? blogg?
97. är du medlem på den engelska bilddagboken? nej eller visst har svenska ändrat till engelska?
98. hur gammal önskar du att du var? 18 är bra! kanske 20.
99. vad är klockan just nu? 22.28
100. är det jobbigt att svara på frågor? Japp, jag pausar här och fortsätter imorgon
101. hur ser din dataskärm ut? den är kvadratisk... som de flesta skärmarna
102. har du städat idag? japp, på salongen
103. har du varit ute idag? japp
104. vem ringde du senast? sandra
105. var är denna frågan? borta kanske?
106. vad har du för status på msn just nu? online
107. vad har du ätit idag? pizza i micron, gröt och ostkrokar
108. önskar du att du var tjockare? nej 
109. hur många hus har du bott i? 1 hus, fler lägenheter
110. är du medlem på last.fm? nej
111. lyssnar du på webradio? nej
112. bäddar du sängen? ibland
113. har du lätt för att somna? inte på söndagar!
114. snarkar du? nej eller en gång vet jag att jag gjorde det. Det var då jag kom in i "halvsömn", då vaknade jag av mina egna snarkningar, haha.
115. vad har du för startsida? google chromes favoriter ni vet.
116. har du ett sladdlöst tangentbord? har bärbar dator
117. brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? nej
118. vad lyssnar du på just nu? titanium - david guetta
119. vad har du för ögonfärg? bruna
120. vill du tatuera dig? ja
121. vad har du för visningsbild på msn? ingen
122. vilka sidor/program är du inne på nu? blogg, msn och spotify
123. laddar du olagligt ner musik? ibland
124. har du en egen ipod? nej
125. är du fet? inte fet.
126. vad önskar du dig i julklapp? pengar till ny mobil, gymkort, få göra om rummet osv.
127. ska du köpa prada mobilen? nej
128. har du sett filmen "linas kvällsbok"? ja
129. är du emo? nej
130. vad stör du dig på? människor som snackar skit om andra i sina bloggar... sen folk som ljuger och folk som tror att alla tycker om dom.
131. vad är emo enligt dig? hur den ser ut typ.
132. brukar du lyssna på hög musik? ja ibland
133. vad gör du om dagarna? skola/praktik, är med vänner.
134. tycker du om popcorn? jarå
135. vilken är din favoritläsk? cola
136. vad är din favoriträtt? kött och pommes och tacos.
137. vad tycker du om raggare? ingen speciell åsikt
138. vad tycker du om punkare? bryr mig inte. Skulle inte vara det själv men.
139. har du skurit dig nån gång? nej
140. är du död? förmodligen?
141. är du osynlig? ser du väll? haha...
142. filar du naglarna? nej, tuggar..
143. har du fräknar? om jag har
145. har du posters på väggarna? nej
146. vem är snyggast i my chemical romance? orkar inte titta
147. vem känner du som har haft flest mobiler? tobias
148. vilket är ditt favortiämne? frisör
149. vilket ämne hatar du? matte b
150. vilket ämne har du sämst/bäst betyg i? spanska
151. favoritstad? umeå eller göteborg
152. favorit loka? heter den melon!? jag har glömt... den smakar twister glass iaf.
153. cola eller cola light? cola 
154. älskar du din dator? haha skulle typ inte klara mig utan den..
155. är din dator bög? tror jag väll inte?
156. vad är ditt favoritplagg? typ jeans..
157. vilken affärer handlar du oftast i? hm
158. vart handlar du (stad)? umeå
159. favorit tv-serie? prison break typ

160. tycker du top model är roligt? inte speciellt
161. vilken är din favoritbok? kan inte komma på någon
162. favorit film? kan inte komma på någon
163. vilken är den bästa musikgenren? väldigt olika
164. bada eller sola? båda
165. katt eller hund? hund 
166. åska eller sol? sol
167. vinter eller sommar? sommar
168. knarkar du? nej 
169. röker du? Ja
170. super du? ja
171. äter du? ja 
172. snusar du? nej
174. är MER gott? JA, MER ÄPPLE <3
175. tycker du om salt? i mat, ja.
176. har du kysst din egna spegelbild? faktiskt
177. vad tänker du när du ser din spegelbild? ingenting speciellt. Tittar mig i spegeln då jag ska fixa mig och då gör jag vad jag ska sen går jag därifrån.

178. ät en banan? nej
179. har du skjutit nångång? japp! flög typ baklänges;)

180. använder du för mycket hårspary? absolut inte
181. man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? haha har vem sagt?

182. favorit säng? mina och emils, haha.
183. har du en snopp? nej
184. har du sovit i en säng på ett varuhus? nej
185. vill du ha sex just nu? nja inte just nu.
186. har du baxat någon gång? alla har tagit en klubba från konsum då man var yngre;)
187. favorit meny på donken? chicken nuggets
188. donken eller burger king? donken efter jag prövade chicken nuggets på burger king...
189. svart eller vitt? båda
190. rosa eller grönt? Rosa 
191. död eller levande? levande
192. rädda joppe? död eller levande?
193. tittar du på tv just nu? nej
194. skulle du kunna vara med i en porrfilm? nej
195. favoirt karaktär i simpsons? vet ej.  
196. skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? om alla vill spränga trumhinnorna så visst
197. har du vart på gröna lund? nej, liseberg. 
198. skulle du vilja gifta dig med marilyn manson? nej
199. skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182? nja, klarar mig
200. städat eller stökigt? städat, men har oftast stökigt
201. bästa sex platsen? sängen
202. favorit halstablett? läkerol, salvia eller vad den heter.
203. är du ofta sjuk? nej.
204. gillar du anonyma bevakare? ne
205. vågar du rapa högt inför andra? haha om jag släppte världens brakare på subway så törs jag faktiskt rapa högt också.
206. skriver du mer än 2 utropstecken? inte ofta!!!!!!!!!!!!!!!!!
207. vad är klockan nu då? 23.09
208. vad är det för datum? 30 november
209. vad ska du göra sen? sova
210. är du inne på msn nu? japp
211. hur många har du blockat på din msn? säkert någon dryg.
212. är nallar söta? jodå
213. är jonte söt? vem jonte?
214. vart handlar du helst mat? konsum
215. vilken är din favoritglass? twister eller magnum
216. hemmakväll eller fest? olika, beror på humör  
217. privat fest eller festa med folk på stan? privat fest eller krogen.
218. ditt nordiska favorit land? Sverige 
219. älva eller vampyr? knäppa frågor
220. gud eller djävulen? Gud 
221. vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? läsa folks tankar (ibland), flyga, vara osynlig
222. hus eller lägenhet, vad väljer du? hus
223. favoritgrönsak? röd paprika
224. har du anorexia ? verkligen itne
225. vem shoppar du helst med, ensam eller med kompis ? kompis! men hittar oftast mer då jag är ensam.
226. räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M? nej
227. hur vill du dö? under natten då jag redan sover.
228. skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör? på lunarstorm? nej.
229. nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? i en grav.
230. är bilddagboken den bästa sidan som finns? hahahha gud nej
231. hur ofta sitter du vid datorn?varje dag
232. har du klippt ditt eget hår? om jag har
233. har du gråtit efter att du varit hos frisören? nej
234. favoritöl? många olika
235. vitt eller rött vin? vitt 
236. öl eller vin? Öl
237. coca cola eller red bull? coca cola
238. vad ska man blanda vodkan med? juice och jokks tranbär
239. havet eller sjön? varmare i sjö, men fräschare i hav... vet ej
240. favorit ö? bara varit på holmön typ...
241. vem står dig närmast ? sandra, vicki, emil och min familj typ. ida och sandra vet också rätt mkt om mig.
242. vad klarar du dig inte utan? mina fina vänner och familj.
243. behöver du mer kärlek? ibland, ibland inte.
244. blir du full varje helg? nej
245. är du natt eller dag människa? olika
246. är du vampyr? men ne
247. har du varit med i något rollspel? nej
248. favorit the sims-spel? the sims 3 djurliv, haha
249. festa eller festival? fest på festival
250. ska du på pride? nej
251. vill du det då? hade varit lite spännande, haha
252. är du transa? nej
253. vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? hur jag behandlat vissa situationer
254. vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? bakåt, tänk vad lätt det var då man var 10 år.
255. barn eller vuxen? barn tror jag
256. när ska du flytta hemifrån? så fort jag har råd osv.
257. eller har du redan gjort det? nej
258. går du i kyrkan varje söndag? nej
259. svävar du på rosa moln varje fredagkväll? nej
260. har du piercat någon? Ja, vickis öra.
261. är du laglig? rätt så, hehe
262. skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? nja inget speciellt jag tänker på
263. värsta musikstilen? alldeles för mkt skrik.
264. rese sätt du föredrar (båt, bil osv.)? bil
265. är britney en bra mamma? inte vet jag...
266. vem är du mest lik i mumintrollet? morran... eller något..
267. vilken skådespelare är hetast? orkar inte
268. tvättbräda eller ölmage? tvättbräda 
269. vill du ha barn någon gång? ja!
270. har du sjungit singstar nångång? jajjemen
271. vilken är din favorit då?  one night of passion och när vindarna viskar mitt namn
272. favorittparfym? vanilj
273. använder du deodorant? ja
274. är du beroende av nånting? farliga cancerpinnar
276. favorit radiokanal? rix fm, mix eller rock klassiker
277. favorit bil? vet ej
278. vad tycker du om att helen sjöholm ha legat på sverige toppen i över tre år? och vem är det?  
279. favorit författare? kan inte komma på namnet
280. vad vill du bli när du blir stor? frisör och snygg som fan
281. favorit modeexpert olivia eller sofia båda från aftonbladet? men vet inte..
282. senaste biofilm du såg? the time
283. skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? nej
284. är du rik eller fattig? lite olika det där. Då lönen kommer är jag rik, men det försvinner rätt fort.
285. vad tycker du om beckham familjen? beckham är snygg, victoria har haft några snygga frisyrer, en av deras ungar kommer bli assnygg. osv...
286. favoritsport? innebandy och ridning.
287. silver tåget eller kustpilen? exakt den där!?
288. har du sett filmen spökhistorier? nej, lät värdelös
289. var den bra då? -
290. vilken historia är läskigast? men tyst
291. har du långt hår? mitt riktiga är lite längre än till axlarna
292. vill du ha längre/kortare? längre
293. schlager nörd eller? nej
294. kunga familj eller president? vet ej.
295. sämsta veckodagen? måndag.

296. har du en dålig hår dag idag? ja jag har haft.
297. tror du på ett liv efter döden? njaeee
298. är du politiskt intresserad? nej
299. är du rädd för att dö? händer
300. vad är klockan nu då? 23.21


JAG VARNAR ER, GÖR DET VERKLIGEN INTE! jag kunde dock inte sluta då jag börjat...


Kommentarer
Postat av: vickiiiiiiiiiiiiiiilano

JAG LÄSTE! fml vad drygt det var...

2011-12-01 @ 00:54:32
Postat av: Rebecca

sv: ja, eller asså jag har då lärt mig lite iaf. haha typ vilket mösterdjup(?) man ska ha på däcken och lite sånnadär småsaker, men man behöver ju typ inte gå på dom:) Men om du kan faserna så borde de ju ändå va lungt, jag tror teorilektionerna är typ bara fördjupning. fast är inte säker(A)själv har jag gjort 2 faser...

2011-12-01 @ 09:38:26
URL: http://rrrrrebeccas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0