Sandra, Sandra och Ida i helgen

Ligger här i sängen och degar. Varit riktigt trött idag... Började dagen med en körlektion med bra besked sedan gick jag till praktiken. Vid 3-tiden dök lill-collin(amanda) upp. En stor förändring skedde i hennes hår. 2 dm rök och den ljusa slingade färgen blev till mörkbrunt istället. Riktigt roligt projekt! Inte varje dag folk gör sådana förändringar. Blir en lugn och skön helg, förutom allt jobb. Imorgon ska jag umgås med fina Sandra(hjortborg), vad vi ska hitta på vet vi inte ännu och på lördag ska jag vara med IdaPida och Sandra(gard). Jag jobbar även lördag, mest troligt söndag också. Känns skönt med en lugn helg, det behöver jag verkligen. Så nu vet ni vad jag håller på med i helgen om jag är dålig på att uppdatera!

Underbaringarna Sandra och Ida som jag ska spendera min lördag med.

Kommentarer
Postat av: sandra

<3

2011-11-20 @ 22:40:22
URL: http://ssandragard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0