Passa ormen

Då jag klickade in på datorn idag såg jag denna status uppdatering av min bror
Det känns faktiskt lite sjukt att de är i australien där det är sommar nu. Där de måste passa sig för alla creapy djur som detta. Kan inte heller riktigt begripa att det är sant! Att de faktiskt är på andra sidan jordklotet. Norge okej, det kunde man förstå men inte Australien. För två år sedan skulle jag aldrig kunna tro att min bror skulle fara iväg och resa så här pass mycket men jag avundar honom faktiskt. Jag vill gå ut skolan och gå klart utbildningen så jag också kan sticka iväg för ett tag. För lite mer än 2 månader sedan kramade jag dem hejdå på flygplatsen och det kommer dröja många månader till innan jag får göra det igen. De har nämligen visum för ett år, men det är inte säkert de stannar så pass länge. 11 november ska de flyga till Nya Zeeland också. Snacka om att leva livet !
Alla bilder är i olika storlekar, jag vet , men jag orkade inte ändra. Det är ändå rätt sjukt hur mycket Nya Zeeland växlar klimat. I ena delen kan det var snö och i den andra öken typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0