Hey baby, I think I wanna marry you

Jag är rätt impulsiv av mig. Då jag hittar på en grej jag vill göra vill jag att det händer med studs. Jag tycker det är jätte jobbigt att måsta vänta. Som tex då jag klippte av mig håret det var liksom "1,2,3 nu kör vi" sen rök håret. Idag fick jag ideén att mublera om i rummet. Så jag bjöd över Sten och Alle som flytt hjälp sen satte det igång. Så nu står ingen av mina möbler på samma ställe som de gjorde tidigare och skrivbordet är uppburet på vinden. Vet inte om jag gillar det eller inte. Men kul med lite variation! :) Tror aldrig mitt rum har varit så väl dammsugat förut.
Kommer nog att ha svårt att somna inatt eftersom jag kommer tycka det känns konstigt sängen står som den gör nu. Det sköna är att jag slipper min läskiga datastol som ofta skrämde mig då jag vaknade om nätterna. Trodde alltid att det var någon som stod i mitt rum. Gud vilket pladder det var om det här rummet.


Planerna för imorgon ser ut så här: Körlektion, praktik, jobba lite matte, plugga lite teori och sedan gym. 

Bild sen förra hösten. Dock lite tidigare än vad det är nu.

Kommentarer
Postat av: sara linnea therese

Svar: Tack sofie glad jag blir!

fin bild förresten:)

2011-11-16 @ 23:47:51
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0