Här har du en uppdatering Matilda

Det här vädret gör mig less på allt och ingenting, den dåliga uppdateringen kan ha någonting med det att göra. Sitter och surar för att jag sett klart hela Dexter säsong 4 och det inte går att ladda hem 5an just nu. Vad ska man då göra på den tråkiga datorn?! Och kan någon svara på var snön är? Det blåser likt en storm här så det känns 10 grader kallare än vad det är. Kan det inte bara snöa istället!? Jag längtar dessutom till jul lovet mer än jag någonsin gjort tidigare tror jag. Har varit så less de senaste veckorna. Det var inte riktigt meningen, men det blev ett enda stort depp-inlägg!

Hittade en bild från tiderna då man "festade" med typ 5-8 personer för man var alldeles för rädd för att ha en "för stor fest", bar mjukisbyxor, drack den sprit man fick tag på och blandade med den billigaste drickan på konsum. Och det var dessutom på den tiden då man orkade med 2-dagars nästan varje helg.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahaha, till vem Matilda?;p

2011-11-30 @ 08:16:35
URL: http://maatildaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0