Fullt upp hela dagen!

Gillar att skärpan hamnade på väggen, duktig syster!
Äntligen har jag landat på den plats jag längtat efter de 3 senaste timmarna av denna dag, min egna säng med sidenlakan. Är något trött efter en dag på stan sedan 8 imorse. Kom hem nu kvart i 10... Det som har fyllt ut min dag är skola, körlektion, middag med Sandra och sedan risk 1an. Risk 1an höll bara på i ca 4 timmar. Kanske de absolut drygaste timmarna i hela mitt liv men nu är det gjort. De babblade på om att man inte ska köra full, med droger eller om man är trött. Sånt där som alla smarta människor redan vet!
Känns som jag kommer somna lätt ikväll vilket annars brukar vara ett problem. Imorgon är det dags för ännu en praktikdag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0