Det var ett tag sedan

Jag har verkligen ingenting att skriva om känns det som. Är ju på en av punkterna i den där listan men jag kan inte komma på saker som jag ofta tänker på så den får vänta till jag kommer på någonting.
Ikväll drog jag och vicki på oss en massa kläder och gick ut och gick ett tag. Vi pratade om allt möjligt. Var kul att träffa henne eftersom vi inte ses allt för ofta längre... Men de gångerna det händer är det awesome!
Det blev årspremiär med långkalsonger ikväll också, gu se skööönt!
Tänkte faktiskt lägga mig i tid för en gång skull, men jag vet att så fort jag avslutat detta inlägg kommer jag att starta ett dexter avsnitt som kommer hålla mig uppe ett bra tag till. Men jag avslutar med ett godnatt ändå!

BABE! saknar ju inte turkiet, nejnej...

Kommentarer
Postat av: Anonym

oohh har du hål i tungan, najz / erik andersson

2011-11-22 @ 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0