Dag två: Nio saker om dig själv

1. Jag bokstavligen hatar då folk lägger upp lättklädda bilder på sig själv i bloggen. Och om du nu ska göra det, sluta då klaga i var och vartannat inlägg att du är missnöjd över din kropp. Bekräftelse behov?
2. Jag har jätte svårt att koncentrera mig. Då jag sitter och pluggar/läser kan vilket annat ljud som helst få mig att bli okoncentrerad. Eller då jag sitter och lyssnar på någon sen säger någon annan någonting längre bort. Då kan jag snabbt koppla in det också och då helt plötsligt tappa koncentrationen helt på det jag skulle lyssna på.
3. Killar kan få mig riktigt förvirrad!
4. Jag är en riktig djurälskare!
5. Jag har haft riktiga sömnsvårigheter då jag hade svårt att somna, vaknade upp flera gånger under natten, vaknade tidigt och vaknade nästan alltid med näsblod.
6. Jag har lättare för att öppna mig och förklara hur jag känner över tex msn/sms än face to face. Jag kan tänka ut en sak jag ska säga/berätta men då jag väl ska göra det blir det helt annars än vad jag tänkt mig.
7. Jag är oftast inte lång sur.
8. Jag vill bli duktigare på att fotografera och skaffa mig bättre utrustning.
9. Jag skulle vilja rensa ur mina garderober och köpa ALLT nytt.


Haha rätt klockren bild! 1 år gammal tror jag. Vet dock inte vad den hade med inlägget att göra men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0