Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta

1. Ta de första stegen, var dock inte för på.
2. Va ärlig, för jag måste kunna lita på dig.
3. Va lite beskyddande och visa att du bryr dig men det ska absolut inte övergå till världens svartsjuka.
4. Berätta hur du känner
5. Visa upp mig för dina vänner och bete dig som du gör då de inte är i närheten.
6. Ge mig komplimanger, som du verkligen menar.
7. Överraska!!!
8. Dra mig nära dig och håll om mig hårt.

Haha, innan jag skrev den här "dag 3" hade jag tänkt ut jätte många bra saker som man kan vinna mitt hjärta på. Nu stod allt still så det här var något mek på 2 min. Skyller på att jag är för trött. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Bloppis!

jag är 153 :) så nej det kommer inte över knäna!

2011-11-20 @ 12:41:01
URL: http://hemrins.blogg.se/
Postat av: Bloppis, från dyrt till billigt.

den är otroligt fin när man har på sig den :)

2011-11-21 @ 14:13:41
URL: http://hemrins.blogg.se/
Postat av: Erik :)

Tänk om det där vore du och jag... /Erik

2011-11-22 @ 15:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0