Dag fyra: Sju saker du tänker på ofta

Eftersom jag är efter med den här listan och hade svårt för att komma på sju saker jag tänker på ofta slängde jag bara ihop någonting. Så det får duga helt enkelt!

1. Om jag har en oplanerad kväll kan jag gå hela dagen och tänka på vad jag ska hitta på efter skolan/praktiken.
2. Tänker ofta på vad jag ska ha för kläder på mig dagen efter men det slutar alltid med att jag bara slänger på mig någonting.
3. Vad jag är sugen på att äta tex. Tänker mycket på mat, haha.
4. Jag tänker ofta på saker jag måste göra, men som jag är alldeles för lat för att slutföra.
5. Tänker på att allt var så mycket lättare förut.
6. På sista tiden har jag tänkt jätte mycket på körkortet och vad som krävs och hur jag ska kunna fixa det. Men det ska jag! Jag lovar er att det är betydligt mycket svårare/mer än vad man tror.
7. Och här tog det stopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0