Tisdag 3/5

Vad har hänt med vädret? Nyss var det ju strålande sol och flera plusgrader. De senaste dagarna har det varit mulet och trist och dökallt. Snälla sol kom tillbaka?! Imorse då jag skulle till skolan drog jag fram mina gamla rosa Converse från typ 7an-8an till mina svarta jeans. Haha känns inte riktigt som jag, men lite kul med förändring ibland. Hela och rena är dom verkligen inte! Och ännu trasigare blev dom efter lite fotboll på skolan idag. Jag kom ihåg hur glad och stolt jag var då jag fick de knallrosa Conversen i födelsedagspresent. Hade dom dag ut och dag in, vilket syns nu. Imorgon hoppas jag på att få bli fin i håret :) Vill verkligen få bort den här äckliga orange färgen någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0