Proppfull Torsdag

Äntligen hemma efter en full proppad dag! Började praktiken kl 9 imorse, for därifrån vid 5 med ljusare hår så jag slipper vara ginger något mer. For direkt med mamma, syrran och Sanna till Maxi. Handlade lite och gick sedan på McDonalds och käkade. Direkt jag kommit hem for jag ut igen med Tobias och Adam. Men nu är jag till slut hemma och ska kanske sätta mig och ta tag i lite skolarbete... Imorgon är det Fredag igen(ifall någon missat det tänkte jag) , sjukt vad fort veckorna går. Då är det iallafall dags för praktik igen och efter det åker jag hem till Colle där det vankas grillning på hans terass.

Bild på håret kommer sedan. Kan inte fatta att jag var nästan svarthårig för mindre än 5 veckor sedan. För den här bilden gör inte håret rättvisa. Här ser det ju fortfarande orange ut...

Kommentarer
Postat av: fia

vad händer? har du naglar?:D

2011-05-05 @ 22:07:55
URL: http://sssoofiia.blogg.ae
Postat av: sara linnéa therese

kan du slinga andras hår?:D

2011-05-06 @ 12:00:58
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0