Pladder

Varit på praktiken nästan hela dagen idag. Jenny kom också förbi så jag fick träna på att färga håret på henne. Tog lite längre tid än planerat och så, men vi hann gå och käka på Rhodos och snacka lite skit också. Himla trevlig tjej det där som dessutom blev skitläcker i håret :) En före/efter bild kanske dyker upp imorgon. Då jag kom hem stack jag genast till stallet och tänkte "Nu är det ju sol , så Prince kan stå ute ikväll". Sen åkte jag hem igen, gick ut med kompisar och sedan vid 10-tiden då jag tittade på himlen ångrade jag mig. Så jag och mamma åkte tillbaka till Prince och tog in honom. Direkt han kommit in började det regna och blåsa, så det var väll tur det. Nu ligger jag bara här i sängen och tänkte se lite Desperate Housewives och ladda inför en till praktikdag imorgon. Om vi har lite tur ska Sandra komma och få håret slingat. Vänta, var det här inlägget ens liiiiite intressant? Ne, fan heller.

Kommentarer
Postat av: Tina

Sv: Men jäklar, ja då hojta ja väl om ja vill bli fräsch i barret nån gång då ;)



Hahaha ja, ja undrar va ja ha gett mig in i.. Men ja ä verkligen SÅ säker på ett IG, så ja hoppas min magkänsla ä rätt (a)

2011-05-20 @ 13:40:06
URL: http://sockerprillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0