En sån där jobbig söndag.

Vilken kväll igår alltså! Började ju som sagt med killarna, väl inne i stan irrade jag omkring, tappade bort mina vänner, träffade andra, lyssnade och sjöng till Pontare, fick prata med farbror blå osv. Man får skylla sig själv att man mått som man gjort idag alltså... Men det var trevligt de stunder jag kom ihåg! Där lät jag som världens fylleskall, men det är väll vad man mitt smeknamn hade kunnat vara igår.

Nu har jag nyss kommit ut ur duschen efter att ha varit hos hästen. Dags att gräva ner sig i Hår och Kemi boken och försöka lära sig någonting till provet imorgon.
Helkass inzoomad mobilbild på 4 av 6 killar som kissa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0