Det värsta jag varit med om

Drömde min värsta dröm någonsin i natt. Vaknade gråtandes flera gånger och tänkte "nej nu ska jag försöka tänka på annat" . Men så fort jag somnade in igen kom samma dröm upp i mitt huvud. Slutade med att jag vaknade imorse med tårar på kinderna. Jag drömde att finaste Princen hade sprungit bort. Sökte i flera flera dagar utan resultat. Och jag blev så rädd eftersom jag vet att Prince alltid stannar på gården om han kommer lös. Till slut bad alla mig att sluta leta, att jag skulle inse att han var borta förevigt. Jag gav aldrig upp så jag fortsatte leta enda till jag vaknade.
Gubben som 4åring.
Sommaren 2007. 20 år senare vill säga.

Kommentarer
Postat av: Jennyyy

Fyfan, sånt där är så jävla hemskt. Jag drömde flera gånger att min Sillen sprang över e4an och blev påkörd..



det hände på riktigt sommaren 09. Men han sprang rakt in i en bil och mosade hela sidan på den samt blev helt svullen själv. Men han klarade sig och fortsatte springa över. Jag stod 10 meter ifrån och såg allt hända. Aldrig varit så jävla rädd i hela mitt liv. Föll ihop och kunde inte göra något alls.



Men han klev aldrig upp i drömmen. Hatar sånt där. FYFAN, det gör en så jävla skakis.

2011-05-17 @ 12:12:28
URL: http://jennyvem.blogg.se/
Postat av: fia

sv; visst var han:D Leon har väl inte sagt något speciellt, men han verkar vara stolt!

2011-05-17 @ 17:20:22
URL: http://sssoofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0