Aj aj aj

For till stallet vid 1 idag. Tog ut Prince på en mysig promenad. Satte oss på en äng så han fick beta och jag sola. Då vi skulle gå hem förstördes hela våran mysiga promenad. Prince attackerade gräset och samtidigt kliver han mig på foten. Då jag skriker rakt ut tittar han bara på mig som om jag vore en idiot och står kvar. Så jag får putta iväg hästjäveln (får man säga så?!). På vägen hem går jag och svär och halvgråter för att det gör så ont sen sätter jag mig ner i hagen för att bara vila , ja då kommer hästen med världens puppyeyes och borrar in huvudet i famnen. Då kunde jag inte låta bli att ge honom lite gräs...
Sen kom han med puppyeyesen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0