02:57

Vad gör jag uppe fortfarande? För bara en liten stund sedan var jag hur trött som helst men nu känns det som jag aldrig kommer kunna sova. Ligger och funderar på allt och ingenting och har kommit fram till en grej. Jag skulle vilja beröra folk med det jag skriver. De ska känna igen sig i texterna och tänka "det är precis så jag tänker". Jag vill att de ska få känna den känslan jag känner ibland då jag läser andras texter, fast över min text. Jag vill skriva på ett sätt som ni gillar. Men varje gång jag försöker blir det inte som jag tänkt. Jag tänker en sak men jag kan inte formulera mig på det sättet jag vill. Och det suger... Michaela Forni och ni andra, ni gör det så jäkla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0