Memories never die

Här dyker världens bildbomb upp! Dock är det lite tomt på bilder under 2007 och 2008. Bilderna går att klicka upp.

2007

Bild 1. "Gänget" i 7an.
Bild 2. Tältning och lite busigheter i Nyvik.

2008
Bild 1. En av alla mysiga grillkvällar i Ljumviken.
Bild 2. Firade nyår i Lycksele med Vickis familj.
Bild 3. Jag och Vicki tog årets första dopp så fort isen hade smält. Slutet av april/början av maj. Det var inte planerat, så vi fick cykla hem i kläderna.
Bild 4. Jag Vicki och Fia
Bild 5. Jag och Vicki hade gräddkrig.
Bild 6. Vurpade med moppen då vi var påväg till Ljumviken för att bada.
Bild 7. Jag Vicki Colle och Emil lånade mormor och morfars stuga i Avaborg några dagar.

2009




Bild 1. Grillning på Omberget med tjejerna.

Bild 2. Friskvårdskamp!

Bild 3. Passade på att göra mordförsök på Vicki.


Bild 4. Norgeresa med Vickis familj


Bild 5. Lånade mormor och morfars kanot, tog lite fika och for ut.

Bild 6. Under musikaltiden i 9an.

Bild 7. Tvingade Vicki och Fia att fara till stan för att köpa glass. Vi åkte från strålande Holmsund och kom till ett ösregnigt Maxi. Ni kan tänka er hur alla som gick runt med paraply och regnkläder stirrade på oss som kom i shorts och t-shirt. Inte nog med det, ni kan väll också gissa hur genomskinlig min tröja blev? Och dessutom blev mina och Fias mopedglasögon stulna.

Bild 8. Tog en mopedtur till Maxi för att köpa glass.
Bild 9 och 10. Lånade även stugan det året.

 

2010



Bild 1. Kvällsdopp i Ljumviken! Den bjuder jag på.
Bild 2. Första och sista skolavslutningen med världens bästa klass.
Bild 3. Innan sommaren hade vi i SM1FV hajk.
Bild 4. Tjejmiddag hos Vicki. Myste lite på altanen. Frågan är hur jag Sandra och Fia lyckades bli så ruskigt bleka jämfört med de andra två..

 

 

 

 

 

Bild 1. Grillning på Omberget med tjejerna.
Bild 2. Friskvårdskamp!
Bild 3. Passade på att göra mordförsök på Vicki.
Bild 4. Norgeresa med Vickis familj
Bild 5. Lånade mormor och morfars kanot, tog lite fika och for ut.
Bild 6. Under musikaltiden i 9an.
Bild 7. Tvingade Vicki och Fia att fara till stan för att köpa glass. Vi åkte från strålande Holmsund och kom till ett ösregnigt Maxi. Ni kan tänka er hur alla som gick runt med paraply och regnkläder stirrade på oss som kom i shorts och t-shirt. Inte nog med det, ni kan väll också gissa hur genomskinlig min tröja blev? Och dessutom blev mina och Fias mopedglasögon stulna.
Bild 8. Tog en mopedtur till Maxi för att köpa glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0