Tackar!

Idag hade min syster + hennes klass friluftsdag. Så hon och Sanna bestämde sig för att åka förbi Prince.
Igår sa jag "om ni inte har något att göra får ni gärna mocka hagen"
Sen då jag kom hem från skolan idag säger syrran "vet du hur många skottkärror det tog att mocka ur hagen? 10 stycken"
Haha så sötnosarna har alltså mockat ur hela hagen. Det var väll inte riktigt vad jag trodde men! De stackarna har gått med 10 kärror fram och tillbaka. Då jag mockar i hagen tar jag max 2 åt gången. Men jag tackar dom för det ! :) Då slipper någon annan göra det.

Kommentarer
Postat av: Amanda

ofta han lät dom göra det...

2011-06-08 @ 15:30:05
URL: http://nolanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0