Nu är jag här igen som mörk

De som läst min blogg vet ju vilken beslutsångest jag har... Men den senaste veckan har jag känt att ljust inte är min färg. Så jag är återigen mörk. Var ljus i ca 7 veckor, haha. Men frågan är då jag ska lära mig på riktigt att inte ljus är min färg? Istället färgar jag det ljust varje vår/sommar och ångrar mig sedan. Så sommaren 2011 kommer bli min första mörka sommar på väääääldigt länge.  Mamma suckade bara då jag kom hem "efter någon vecka kommer du ångra dig igen"
Dock ser färgen lite dassig och skiftande ut just nu. Främst för att jag hade så pass många olika färger i håret och för att det är så fruktansvärt slitet och preparerat.

Kommentarer
Postat av: amy

svar: ja, de vore jättesnällt om du ville det!!:)

2011-06-01 @ 17:23:39
URL: http://amyberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0